مایکل جکسون، مشهورترین ستاره پاپ جهان، ادعای مسلمانی کرد.

382

micheal_worldmusic


مایکل جکسون، مشهورترین ستاره پاپ جهان، ادعای مسلمانی کرد.

به گزارش ایلنا روزنامه‌‏های آمریکایی امروز با اعلام این خبر نوشتند: وی با پیوستن به گروه «امت اسلام» به رهبری «لویس فرقان» به دین اسلام گروید.

به نوشته روزنامه‌‏ «نیویورک‌‏تایمز»، جکسون که 45 سال سن دارد، به محض گرویدن به دین اسلام، با عنایت به نام «مالکوم‌‏ایکس» ـ مسلمان سیاهپوست آمریکایی که در سال 1965 به شهادت رسید ـ نام «جک‌‏ایکس» را برای خود برگزید.

این در حالی است که جکسون که یک ماه پیش به جرم تجاوز جنسی در مزرعه خود در سانتاباربارا دستگیر شده بود، دیروز نیز برای بار دوم به تجاوز جنسی به فرزند 14ساله یک خانواده آمریکایی مقیم ایالت کالیفرنیا متهم شد اما وی تمامی اتهامات وارده به خود را رد می‌‏کند و آنها را دروغی بسیار بزرگ می‌‏خواند. جکسون اکنون با قرار کفالت سه‌‏میلیون دلاری آزاد است.

پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی «فاکس‌‏نیوز» آمریکا نیز با اعلام خبر مسلمان‌‏ شدن مایکل جکسون، نوشت: یکی از دوستان مایکل به نام «جرماین» که در سال 1989 به دین اسلام گرویده بود، یکی از مسؤولان جنبش «امت اسلام» به نام «لئونارد محمد احد» از دستیاران لویس‌‏فرقان را به مزرعه شخصی جکسون در ایالت نیورلند اعزام کرد تا با وی در مورد راه نجاتش از این اتهام قضایی صحبت کند. این فرد به مایکل جکسون گفته بود که اتهام وارده به وی از او یک قربانی نژادپرستی خواهد ساخت.

جنبش «امت اسلام» تا کنون از هر گونه اظهارنظر در خصوص صحت و سقم این اخبار خودداری کرده است.

مایکل جکسون از کودکی و در سال‌‏های دهه شصت میلادی و هنگامی که عضو گروه «جکسون5» بود، شهرت فراوانی داشته و آلبوم منتشر شده از وی با نام «تریلر» که در سال 1982 منتشر شد
تا کنون پر فروش تین آلبوم آواز بوده است...


نقل مطلب از http://worldmusic.blogsky.com

نامزدی سیاوش در grammy


 

سباوش شمس ستاره ی موسیقی ایران به همراه بزرگانی چون Sting, Seal, Justin Timberlake, Elton John برای  اعطای جایزه ی سالیانه ی بهترین آوازه خان مرد برای آهنگ های    every time , brown eyes و بهترین اهنگ رقص برای آهنگ  crazy fire از آلبم"  "The Voiceدر جشنواره ی grammy  نامزد گردید.

 

در این جشنواره 800 کمپانی با ارائه ی  15,000 کار اجرائی حضور داشت. با رای  9,000عضو این آکادمی بهترین ها در فوریه ساله آتی انتخاب خواهند شد. قابل توجه است که سیاوش اولین خوانده ی ایرانی است که درامریکا در موسیقی انگلیسی نامزد میگردد.

برای شنیدن به آثار سیاوش اینجا کلیک کنید
.http://artists.mp3s.com/artists/196/siavash_-_persian_world_mu.html

آسوپاس

MP3: افشین (آسو پاس)
آهنگ های ایرانی

 

 

pad

 آلبموم آسوپاس افشین آلبومی که با امدنش خیلی سر و صدا به پا کرد!!!

pad

1. آسو پاس

2. دلم هواتو کرده

3. درخت پیر

4. دوست دارمpad

5. عشق جنوبی

6. ایران من

7. خیلی وقته

8. خوشگل

9. سرتو بزار رو شونم

10. تو چشات

11. دلم هواتو کرده (ReMix)

12. خیلی وقته (Instrumental)